keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Hiphei!

Moiii, jeejee meen ensviikol joku päivä, varmaan keskiviikkona laivalle! Mennään karkki, minä ja äiti. Laitan sit varmaan shoppailu postauksen mitä kaikkee kivaa oon löytäny, mut mua ärsyttää ku tiasin varmaan 2 viikkoo sitten Ginatricotist jonku verran vaatteit sit sii  luki et ne tulis 2-4 pvn pääst mutta eipä oo tullu. (: shitbricks ku tarttin yht paitaaki kerran tosi tärkeesti mut enyway, tulee ku tulee. Sitten mun kännykkäki eilen halus loparin ku ei suostu avautumaan vaikka olisikin laturis ! Joudun käyttää mun isoveljen vanhaa samsungin liukupuhelint mut onneks vaan huomiseen kait. Nyt en oo ottanu paljoo kuvii ni tää on vähän tylsä. AINIIN ja meen taas koulujen alus Turkkiin alanyaaan! mut kirjottelen siit sit lähempän

5 kommenttia:

  1. Hei heii liukupuheeliin, samallai ku mul ? :DD xdd

    VastaaPoista
  2. joo, tää on oranssi mut sit täs on sellanen kosketus juttu tos yhes kohas xD

    VastaaPoista
  3. Oransi niiku mul, samiksii (; no eii. Mut mun äitilki oli kerra sellane sinine likupuhelin, jos näyttö oli kosketus.. :D

    VastaaPoista
  4. niimpä! :D mut tää ei oo ees näyttö vaan naytön alapuolel sellanen vastaa ja hylkää merkit et ne on vaa kosketust... joo mut vien huomen korjaamolle mun puhelimen

    VastaaPoista
  5. Aaijaa xDD ja hyvä! Kumpa sun kännykkä selviäs!

    VastaaPoista