sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

HAKUNA MATATA

Mooi, oon ajatellu jos tekis videopostauksen.... tai meikkivideon! :) Luen näitä blogeja ni monet on tehny  sellasen, vois ollakki ihan kiva. Kuhan saa vaan joku päivä tehdä rauhassa koska en tykkää jos kotona on paljon porukkaa kuuntelemassa. :D Eilen olin Roosan kanssa jutskattiin paljon ja sit osti mult kaks Ed Hardy, paitaa ku niitä kahta en paljoo käyttäny ja koska meen Turkkiin niin sieltä saa jotain kivempaa. Mutta kiva kun se tykkäsi niist! :) Mutta tänään meen Lotalle yöksi ni käydään ostaa sellanen valkonen velouri huppari, oon kyllä pitkään haaveillut pinkistä sellasesta mutta en oo löytäny foorumin cubuksesta mitään sellasta edes eri värisenäkään. Mutta hupparitkin lopussa kun en enään tietyn laisia käytä ja sitten osa on taas kotihuppareita. Taidan linkkailla joitain jutskia joita haluisin

Tää on niin mun väri! siis tollanen herkku pinkki/vaaleenpunanen aaaaah mutta musta tuntuu et turkissa myydään tollasii aika paljon. Viimeks näky mut en älynny :(


mä haluuuuun ! chanel my love :)




1 kommentti:

  1. Joo teepä video! :) Iteki haluisin mut en oo saanu viel aikaseks. xd

    VastaaPoista