sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Uh, chocolate are yummy !

Moips, en oo jaksanu bloggailla täl viikol ku on ollu kaikkee... mut kerrompa mitäs oon puuhaillu. Olin kait maanantain ja tiistain koulus mut sit ke ja to olin kipeen flunssas ;/ mut joo sit perjantain koulus oli aik normii haha soppa. Sit perjantain karkki tuli yöks ja oli tosi hauskaa xD laitettii toistenmme hiuksii ja meikkailtii. Syötii pähkinöit (suolattuja cashew ja taateli) ja valkosukaayogurtti päällysteisii cashew pähkinöit NAM ! sit saatii yks homma hoidettuu yhe tyypin kans ;))). Haha tuli mielee ku koulus enkun tunnil olin niiin perus mut silti sain hyvämerkinnän xDDDD EN KOSKAA OO SAANU ENKUS HYVÄMERKINTÄÄÄ!!!!! lol mut joo popsin täs suklaata ja koht varmaa suoristan tukan valmiiks huomiseks jos nyt pysyyy. :)

ps, muokkaan blogii hiuka ku oon kyllästyny ;) moikka ja kommailkaa ihunat :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti