maanantai 26. maaliskuuta 2012

Haaha, nolo!

Moi, mites on sattunu käymää et oon unohtanu kirjotella? :D Okeii no siihen on syy, ei oo ollu inspist ja en oo jaksanu ottaa kuvii ku olin tos viimeviikol kipeen ja nyt sit pitää vaa kaivaa aikaa tällekki systeemille. xD Hmm jotain kirjotettavaa täytyy ollaaa! Kerron sit vaik viikon tapahtumist: viimeviikol en oikeesti tehny melkee mitää mut olin kyl perjantain karkin kaa ja meil oli super kivaa hauskaa! <3 sit ennen sitä koulus per aamun eli samaisena päivänä enkuntunnil tulin just viimetippaan sillee luulin mut en onneks ollu mitenkää myöhäs ;) sit ku kävelin portais ni apuaaa näin sen ihgun ja se katto sillee emt nähny mut jtnki mut outoo et se ei sit tullu tunnille enkä tiiä koko sopast ennnää mitää ja luulen et sitä ei ees enää oo ;( nyyh mut ei sitä voi tietää... mut sen proffakuva on ihanaaa! lol noni sit lauantai: oli ihana mursuilu päivä sit olin suunnillee kuudenmais vähä siistimäs itteeni ja pukemas jtn järkevää päälle ja lähin joskus puol kuudelt kohti natalian kotii vaik sinne oli pikkuse seikkailu ku en ollu pitkää aikaa käyny just siel päi. Mut pääsin iha hyvin perille... oltii hetki siel ja käytii mäkis hmm oltii meil pelailtii ja semmost ainii hahaa sit natalia lähti meilt joskus puol 11 tai tasan en muista xD sit menin saattaa sen alepan pysäkille ja ku olin lähös kotiipäin ni tietty nään tuttui -.- okke. sit sunnuntain ei oikee tapahtunu mitää mut tänää olin lotan kaa ja muuten meinasin tänää delaaa ku jäin melkee jäiden alle jotka tippu katolt :ooooo se oli jännääö se xD mut heipsann ja yritän muistaa kirjotella ja lisäille kuvii lähiaikoin :) 
 moikkaakakka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti