torstai 5. tammikuuta 2012

päeväää!


Moikkelis, en ookkaan pitkää aikaa kirjotellu...(unohtanu). Joo tosiaan aijon olla paaljon aktiivisemmin ja sillai. Eli oon vähän päivitelly blogini ulkoasuu, mutta tää ei oo viel valmis xD. MUTTA asiaaan, meen helmikuus Rovaniemelle Lappiin!!! WOHOO koska rakastan revontulia ja kunnon talvee. Oon iha täpinöis ku me mennää sinne lentäen ja tykkään lentämisestä vaikka se tosin sattuu iha sikana korviin laskeutues! :( Koulutki pian alkaa ja arki häämöttää. Vaikka toisin uuteen kouluun mennään ni oha se hippusen jännää... :D mut joops. Laitan nytte fiilistely kuvii lapista (toisin kaikki kyl tietää milt siel näyttää..)   päällystin mun koneen viel uusiks ja se on super hieno!!! Lotskuli varmasti tykkää ;) nonniin alan laittelee kynsiäni + noi kuvat on netistä, tarkotuksel! :) moikka

1 kommentti:

  1. Ruusu oujea, mä haluun nähä sen päällystyksen!! ;)
    + VÄHÄNKÖ EPPÄÄ, mä RAKASTAN YLIKAIKEN revontulia ja kunnon talvee! Sen takii meijän piti mennä kerran Lappii porukoitten kaa ku ehotin ja kaikkee, mut tuli yks este! Nyhyh... D: No jokatapaukessa, ota paljon kuvia sitten ja kaikkee kivaa!!! : D WOOHOO muoki vähän jännittää se uus luokka! ^-^Mut nii.. xD

    VastaaPoista