keskiviikko 18. tammikuuta 2012

New person!!! - Uusi ihminen!!!

Noniiin, moikka vaan. Joo toi otsikko on niin totta mun uudesta persoonasta! Ai että ku elämä vihdoinki sujuu melkeen täydellisesti z) Mulla on lotan kans iha sika hauskaa tunneil ja koulus , varsinik: amandan tuolilkaatumine, lissuilmeet + esim.mä oon paras... tollane mun ja lotan huumori. xDDDDD aiettä.. Tutustuin täs loman jälkee Klaaraan joka vaikuttaa tosi mukavalta ja on niin kiltti että antaa sitä herkku vadelmamehuuu. :) OMG, tänää oli niin tyhmät vaatteet et olin iha hermona ku tuntuki sellane typerä olo :(( liin tavis mun makuun... vai mun tyyli ei oo välttis nii erikoine mut tarkotan et se näyttää multa ja se ei oo nii massa mut silti sellane söpö ja  tyylikäs XD ps, toi on mun mielipide. Jooh no ei mul nii paljo ollukkaa mut teki mieli kirjottaa ku en oo nii pitkää aikaa kirjottanu mut moikka ja yritän kirjottaa useemmin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti