sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Njaah :/

Nii, elikkä se mun läppäri sitte joutuu odottamaa ku noi ei viitti tehä mun kaa yhtä diiliä xD. se on ikävää koska mä haluun sitä nii paljo! ja oon kattonu siihe jo paljon tarvikkeitaki... alustaa jos on esim vaik sängys ni voi pitää sen läppärin tasasasella. Ja sitte oon kattonu siihe paljo yksilöivii tarroja (sellasii kokokansi) ja en enää haluu kattella niit ku tulis vaa pahempi mieli. mutta enää yks yö risteilylle ^.^ ainii, sitte teemuki tulee huomenna suomee... sil on kuulema paljon tuliaisii!!! ja onhan se nyt kiva ku saa nähä omaa veljee kahen viikon jälkee. Mä tiiän yhe älyttömän hyvän leivän... siihe tulee : kaksi maalaisleipää,oivariinii ja tomaattii (jos nyt sattuu pitämää tomaatista). Ensiks leikkaat siitä maalaisleivästä kaks normaalia siivua, sitte  asetat ne ja laitat oivariinia reilusti (molempiin). Otat tomaatin/kurkun jääkaapista, leikkaat tomaattia/kurkkua viisi zipaletta.laitat 2 toiseen ja 3 toiseen, sen jälkeen laitat toisen leivän toisen päälle ja wola! valmista ja helppoa ^^.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti