sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

JEEE ihanaa :)

Nii, meen maanantaina laivalle ja me mennää viroooon ;). joo kuulostaa ehkä hassulta mutta meen ekaa kertaa tallinaan. Ku oon ollu 2 kertaa ruotsissa ja kerran venäjällä laivalla ku noit reissui enne oon matkannu perheen kanssa ympäri suomee. ja ainon ostaa parille kaverilleni tuliaisii x) lotalle,meerille ja aladinille (amandalle). en kerro mitä tuliaisii koska ne on yllätyksii . aijon ostaa ainaki virosta paljon toppeja ja bikiniiit... koska käyn aika ahkerasti uimassa ni en tykkää olla pienissä... tai no niis on se alaosa aika pieni et joutuu vetää ylös ke perse näkyy muute xDD. ja en ala käyttää eripari biksui. oijoijoijj... mulla tuleee niin rattos aviikonloppu/risteilyreissu. ja oon nytte läppäril ni on paljon kivempi/muukavepi kirjottaa ;3 mä oon iloneeeeeen, koska mulla menee suht hyvin kaikki <33333 äääää, yleensä mulla menee huonosti, tai no ei aina mut joskus. olin tänää jumbossaaa, ku äiti halus vaatteita ja iskä... mutta ite ostan sitte virosta kaikkee. sitte aijon ottaa laivalta paaljon kuvia ja tehä "muistoja" , ja oon alkanu miettii et alkaisko tekee leikekirjaa mihi tulee niitä muistoja ja kuvatekstejä... ku oon kuulema oikeesti hyvä kuvaaja (en siis omastamielestäni) mutta perheen ja joittenki kavereiden.... mutta tää päivä oli sitte tääs.  good night!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti