perjantai 17. helmikuuta 2012

Kesä! Tuu jo :)

moi, mä oikeesti haluuuun kesän ja aaah! Oon suunniteluu kaikkee kesäks: lintsi, pikkiz hoods, rusketus ja juom... ;) joo sori mut oon tälläne. Mä oon niin summer feelings ! Joo no tänäää oli sillee perus perjantai mut ääää tänääki hömppäs kaikkee! Katottii enkus sitä little miss sunshine minkä oon nähny varmaa 5 kertaa :/ mut onneks sillo voin näprää kännyy tai jtn muuta . <3 laitan jtn fiilistely kuvii perjantain kunniaks ! :) oikeestiiii , tiettekste mikä on maailman parasta aikaa? - 2 viikkoo enne koulun loppumist ;) HARMI SIIHEN ON NIIIN KAUAN :( 




odotellessa loppu kevättää ja kesää! SINNITELKÄÄ VIELÄ AINAKIN 4 TAI 5 KUUKAUTTA... EMT

1 kommentti:

  1. Ää Ruusuu, mäki ootan ihan PERHANASTI kesää! Toi talvi on jtn vaan ää... Mut se lämpö, kaverit, uiminen, ja kaikki iiihanaaa.... Haluunjo et tää aika lähtee nopeemmin kulkemaan... D:

    VastaaPoista