maanantai 8. elokuuta 2011

Pööö, linnanmäki täält tullaa! :)

Karkki oli tos torstai meil yötä ku sen vanhemmat meni risteilylle ni se tuli sitte illal yökss, jooo oli hauskaa ja tehtii perjantain suklaa pirtelööö tosi paljo ja karkki kävi mun faces ilman lupaaa x) jepss ja huomen me mennnää äidin,siskon,pikkuveljen,pikkuveljen kaverin ja karkin kans lintsille... ollaa siel iha kokoo päivä! Sitte pääsen mun lemppari laitteisii: kieputtimeen ja kieppiii!!! jeee. Oon siivonnu mun huonetta tosi paljo ja vaihtanu jopa meikkipussii! en tiiä miks vaihoin sitä pienenmpää ku toi o super pieni pussukka. Halusin vaihteluu :D mut siis mua ärsyttää että se punane mun kamera on kadonnu ni en voi ottaa melkee mitää kuvii D:. Njaah no maailma ei siihe kaadu... parin päivän pääst me vaihetaa noi rumat verhot valkosii että ois vaa vihreetä ja valkosta ku liia sekavärine huoneeee! Mulle ehk ostetaa i pod ku tos koulumatkas kestää ja haluun kuunnella silaikaa vaik musaa. laitan vähä tunnelma kuviii :) ---> 


rakastan tota laitetta vaik uskalsin siihe vasta tänä kesän ku menin meerin,amandan ja iinun kans <33
kaikki tietää kui paljo toi tuntuu vatsas... en saa koskaa happee tossa xD
hyvii muistoi ku istuin kai amandan kans tossa laittees vierekkäi...
uuuh, toiki on mu lempparilaite!! <3 pää sekasiiin
kiljahdan tai änähdän tuol ylhääl! ;) ihana laiteee pööö
Nonnii, siin tuli kuvii ja OTIN NOI NETISTÄ KU EI OO OLLU KAMERAA MUKAN LINTSIL KOSKAA, MUTTA NIINKU SANOIN tunnelmakuvia!!!! litsiiii <333 moikka

3 kommenttia:

  1. ahaa tämä on se ''kaikken käydyin ja mahtavin huvipuisto'' aika paskaselt näyttää verrattuna johonki Englannin perushuvipuistoon :--D

    VastaaPoista
  2. aijaa.. noh ei suomest parempaakaa löydy :D aik pieni oikeesti

    VastaaPoista
  3. nii tälläne pikkusuomi tääl pohjoses ei tänne mitää isoi huvipuistoi tarvita D: Tää on yx niist miljoonast syyst mix haluun muutta amerikkaan<3

    VastaaPoista