lauantai 4. kesäkuuta 2011

Ohlala

Tänää oli tosiaa todistustenjako/päättäjäiset, stipendit menivät minust oikeisiin osoitteisiiin! :D Olin iha ällikäl lyöty ku kuulin et mun nimi sanottiin että sain stipendin... suu loksahti iiha ammollee! :) Mutta asiasta vaatteisiin... ostettiin äidin kaa tänään netistä vaatteita toodella paljon! Teeempä tässä vaikka listan niistä ;D

LISTA:
-maihinnousutakki, beige
-söpöt mustat "steppikengät"
-musta tuubitoppi
-rannekkoru, neonvärinen
-rannekkoru,luonnonvalkoisia helmiä
-musta ohut nahkavyö
-perustoppi,neonliila
-semmoset vaaleet denim lökärit, yllätysyllätys samallaiset ku ainolla :D
Siinä oli sitte semmosta kamaa, ja kaikki on sattumoisin H&M:stä :) nojoo, siel oli alet ni pitihä sitä ostaa sitte kamaaaaa. Olen hyvin kiitollinen äidilleni ja että osti niinku "lahjaks" mulle niitä ensvuot varten ja muuten, aino ei voi sanoo mulle mitää niistä housuista mitää ku mennnää eri ylä-asteelle. Että lällällääät anoille ;) ku tykkään niist tosi paljon ja sillai. Anetelle viel et se aino on meijä "entine" ärsyttävä luokkalaine... ja lotta, sä varmaa tiiät ne semmoset farkun näköset lökärit mitkä on joskus sen pääl.... mut tää teksti loppuu nyt tähän. kiitos lukijat :)

1 kommentti:

  1. Ookai mää en saanu stipendei :( ois kiva jos saisit noist vaatteist kuvat tai jtn? Mäki aion tilaa hennesilt nytte ku siel on ale :D

    VastaaPoista