keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Lököt

Oon ollu pari päivää nyt kipeen, ja oon pitäny semmosii lököjä. Elikkä löysiä vaatteita... housut on löysää trikookangasta, sitte löysä valkone toppi. Mmmm, eile oli h&m sellaset lökärit ja sama valkone toppi... mutta kevätjuhlat lähestyy kuin myös todistustenjako, jotka on tosi tärkeitä mun mielestä kutosella. Aijon laittaa kevätjuhliin jotkut "paremmat" vaatteet :P ehkä sellasen shrortsihaalarin, elikkä playsuitiin. Ja saman aijon laittaa todistuksen jakoon.... asiasta toiseen, en oo viel ehtiny laittaa kuvii, ei oo ollu aikaa ku oon ollu täs vähä kipeen. Mut kyl niit viel joku päivä tulee :). Joku voi luulla että tähän blogiin ei kuulu meikit ja hiukset, se joku voi olla väärässä! Koska tässä blogissa on siis tarkoitus puhua tyyleistä JA vaatteista! Mulle on hyvin tärkeetä pitää huolta itestää, vaikka mun sisäinen tyyli on sellane rönttä... jne. Meen perjantaina lintsille mun siskon kaa, joten haluun pukeutua sillai että ois tosi tyylikkäät,mukavat ja "turvalliset". Pitää olla siis hyvännäköne ja sellaset että mitää ei tipu! Hmm... no se on huomisen murhe ;). Mulla on tapana rasvata mun iho usein sellasella kosteuttavalla voiteella, ja sen jälkee ku se on kuivunu... ni itseruskettavaa. <--- Joskus. Sitte aijon kesällä ruskettaa itteni iha pavuks, että mun valkoset bikinit iha "loistaa" mun pääl xDDDD no iha sama kukaa ei ymmärrä tota... -.-

                                              .NoH, tÄä OlI sItTe TäSsÄ.
                    ps, muistakaa kommata paljon! varsinki Anette ja lotta ;)                         

8 kommenttia:

  1. Oi ne playsuitit on ihanii :) älä pidä mua tyhmänä, mut... mikä on lintsi? :D

    VastaaPoista
  2. Se on pääkaupungin huvipuisto, linnanmäki. ja se on kaikkienaikojen mahtavin ja käydyin HUVIPUISTO! tyhmä, landet ei tajuuu!

    VastaaPoista
  3. Uuh, ootan niit kuvii! 8) Jajajajajajajaja uu Ruusulista tulee papu ja tajusin/ymmärsin sen "että mun valkoset bikinit iha "loistaa" mun pääl" Jutu että tsaijai tommosta, ihana postais myös! <3

    VastaaPoista
  4. kiva ku tajusit, selvennän viel anetelle... että ku on ruskee ni valkone "hehkuu/loistaa" sillai :D lotttaaaaa:)

    VastaaPoista
  5. juu ehkä mä tajuun? :D hei en oo mikää blondi lande vaa ;)

    VastaaPoista
  6. haha mul on tylsää, ootko paikal? :D

    VastaaPoista
  7. vaihdoin katos kuvankinnnnnnn xD ookko siel huhuuu huhuuuuuhuuhuuu

    VastaaPoista
  8. ajajajajaja et oo online :( tämä vammapää lähteö

    VastaaPoista